Hoppträning

Denna dag blev inte som planerat. Måndagar = ingen ridskola, så ja behöver normalt bara strö de två privatstallen (o såklart släppa ut hästar) och sen har jag massa tid för mina hästar. Ibland är det gäster som har någon ridlektion liksom...

Men har inte ridit en enda av mina hästar, men har ridit på Cherokee på en hack med ett par från Roscrea och haft hoppträning för Henry på Sully. Det gick super, är fortfarande lite nervös och behöver träna upp självförtroendet, men jag gillar den hästen. Såfort jag tvekar så stoppar han med om jag rider med självförtroende så hoppar han superfint! Hoppade banan på gräs från tävlingen i går, det är det bästa med event, de har hoppbanor på gräs, och då får man passa på och hoppa där :D

Har även pratat med sötaste Yummi på skype, härligt att höra hennes röst o se hennes söta fejs, för hon är faktiskt så high tech så hon är webcam, vilket inte jag har. Skulle köpt de innan ja åkte men blev aldrig så :P Får väl fixa det antar jag hehe :P

Jag är i alla fall ledig imorgon, så hoppas på fint väder för då ska jag rida och åka in till stan en sväng!!

PUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0