Konstigaste vädret ever

 Fick vara lekledare för pony-camp idag, fifan! Många söta ungar men också ett gäng väldigt kaxiga o odrägliga ungar som jag så gärna ville skjuta huvudet av... Var sådär helt död efter lunch!!!

Cindy var väldigt spänd och stressad idag, slappnade liksom aldrig inte av. Blev inte bättre heller att det brakade lös totalt och började åska som fan heller, inte för att hon blev jätterädd eller så, men då kunde hon verkligen inte slappna av. Och när jag sadlat av henne åskade det som aldrig förr... Herrejesus. Sedan under dagen har det varit spöregn o askallt, asvarmt o sol, spöregn o askallt, ja ni förstår. Detta irlänska väder alltså...

Aaron och jag pratade om den nya tjejen som kommer nästa onsdag, och båda är dock avskräckta från tyskar efter Katharina, och verkar som de flesta på gården är det, så får hoppas att denne är normal liksom. Men som Aaron sa, varenda tysk kan ju inte vara dum i huvudet, eller....?!?

Evelyn o ja planerar att åka någonstans nästa söndag med Marie o Sanna och förhoppningsvis Becky, för de tycker inte att vi kommer att se tillräckligt av Irland med bara tåget. Det kommer ju i alla fall bli azum, vi kanske åker upp till Fiona, kommer dock inte ihåg vart hon bodde men det blir nog bra heeh!!

Så funderar på att sova lite en stund nu, eller i alla fall läsa bok för ska hjälpa Ev med att rida Gerry sen och sedan ska vi åka in till Tesco en sväng för lite shopping, jag HAR JU SLUT PÅ SAFT OCH CHOKLADPULVER!! Är totalt beroende av att dricka saft hela dagarna och chokladpulvret har ja i coarnflaksen VARJE morgon så klarar mig inte utan liksom..!!!

Har en plan för imorgon när jag är ledig, ta sovmorgon, rida Cindy, Killy, Black Aussie (premiär), longera Dunlickey o Georgia. Borde ja faktiskt hinna o orka om himelen inte kräks o det är lektioner i ridhuset hela dagen, så kul är det inte att rida i regnet. Men får se hur långt jag kommer heheh!!

PUSSSA!!


Kommentarer
Postat av: elin

Inte exakt alla, det är EN tjej här nu. Hon är fullt normal. Dock är det den enda jag träffat. Och jag har ju mött ganska många här nu, tyvärr. Jag förstår inte varför de är så bittra? Haha. M

en vi har sett en tysk hunk idag! :o Tro det eller ej! vi ville kasta en jordnöt på han. Men vi vågade inte så det blir imorgon om han är där och badar igen ;)

2011-08-25 @ 22:28:57
URL: http://elinityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0