no blogging

for a while, eller två dagar eller något! Men har inte haft på datorn, duktig flicka!!

vi brudar har i alla fall kollat på läskiga filmen Red Dragon utdelat på två dagar. Vi har även flyttat om i hela lägenheten, o gosh va bra det blev. Pics kommer när det är totaly färdigt!!
Har även avnjutigt sourcream & onion dipp idag med morötter, muuuuuums! Jag har faktiskt varit utan det i mer än 9 veckor liksom, och det är min drog. (Okej kan erkänna att ja åt bara dipp när morötterna tog slut = 1/3 av allt hihihhehe)

Imorgon blir det Tullamore show, min chef är snel hest som lät mig åka även fast jag jobbar. Och kör hem mig lagomt till kvällsfodringen!!

Har också fått en ny hest jag ska sätta igång på måndag, Cindy, eftersom hon aldrig kom i brunst i år (de använder henne nu som avelssto) så det ska bli roligt!! :D Hon är i alla fall sötaste ever med sina goooglie eyes! :P

Nej nu ska jag fortsätta läsa min superbok som jag läste innan ja nördade lite dator (skulle visa bild för tjejerna så de fick se vem Cindy är), PS I Love You, gudars va bra den är!!

See u soon lovers! XoXo

Kommentarer
Postat av: Mallan

hello snygging :) vi saknar dig här hemma. Tack för det fina kortet (student). Milla pekar på det o säger "Gattiiis Becca" fortfarande ;) hehe

2011-08-15 @ 20:29:40
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0