Överskrift vare ja...

Måste bara säga att Sam var crazy bananas, han "hänge" med mig o Marie rätt länge i köket o var helt banans o snackade o skojjade som aldrig förr. Gillar att han börjar släppa till lite, för i början var de rätt svårt att få honom att prata, och ni som känner mig vet att jag älskar att prata!

Anyway så har jag longerat Dunmore o Mandela idag och även haft min premiärtur på Dunmore. Inge vackert måste jag säga, och eftersom jag är ärlig här i bloggen och inte vill försöka verka bätte än vad jag är så tyckte jag han var läskig. Han bara rusade runt och det gick liksom inte och stoppa. Eller inte direkt rusa, fort, men bara galopperade. Wierd alltså! Men Henry longerade mig efter en stund men han ville inte riktigt lugna ner sig och jag var trött + jävligt ont i benet (eftersom jag får leda typ 10000 jävla ponnylektioner om dagen nu o springa, och jag kan fortfarande inte springa för blir jävligt halt då, vilket jag känner av enorm i ridningen, suuurt!) så de var ju inte en bra kombination alltså!!

Kände mig rätt nedsatt efter den ridturen så nu på kvällskvisten tog jag en tur på Killy istället. Började lite smått på utebanan eftersom Aaron visst skulle släppa ut ponnysarna exakt när ja började rida, men tog sen en skrittur med bäbis efteråt. Och han är så söt, lilleprinsen!!

Imorgon är jag i alla fall ledig, soft! Finaly, hoppas inte Sam tänker ringa o väcka mig igen haha!

Visade btw den jobbiga ryska flickan o de 2 söta tjejerna från Dublin Casanova förut, våran käre lille hingst! Och så skulle jag försöka förklara för Katya (ryssen) vad skillnaden mellan en hingst och en valack är. Hmm de har nog inte sexualkunskap i ryssland asså, blev lite pinsamt o de andra två tjejerna fick sig ett gott skratt!!

Och med tanke på det glömde jag berätta vad en liten kille sa i lördags när Teddy har sin dagliga kisspaus i ridhuset "Ooo look how long Teddys willie are, its longer than mine"! Hahaha ni förstå vad vi dog!

Nej nu film för ja är som vanligt inte trött o de är fett skönt o somna till film, tjarÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0