saknar

dagen behöver ja inte ens blogga om för den var sjukt äckligt jävla tråkigt!

I alla fall, sitter här och tänker på min fina fina klass som jag hade på Lillerud. Eller ja, på allt vi hade på Lillerud, även de människor utanför klassen. Men speciellt klassen, N3B, Lilleruds Älvor! Och det är riktigt sorgligt, att något så bra, något så fint bara tog slut, alldeles för fort. Alla var så glada och exalterade över studenten, och gud vad kul vi hade. Men vi ville nog inte riktigt inse vad som händer efteråt...

Och ibland vill jag åka hem, för alla underbara, men det kommer aldrig bli som förut ändå, inte alls! för även om ja åker hem till Sverige så kommer det ju inte bli som det var, vi kommer aldrig att sitta i klassrummet, cepa sönder på oseriösa kemilektioner och allt galet vi hittat på! Kommer aldrig hända igen. Men som tur är har vi de fina minnena med oss, och jag som är klassens fotonörd har även minnena på kort, bara för att påminna om de bästa 3 åren i mitt liv!

Och jag älskar er, mina kära vänner, ni är min familj och jag kommer aldrig att glömma allt vackert! Men jag har det bra nu, jag har det så jävla bra. Tror det är ett bra sätt att "gå vidare" eller vad man ska kalla det. Jag har ett jobb jag verkligen älskar (inte alla dagar, men överlag hehe), får rida massa fina hästar, har bästa chefen som lär mig så mycket, massa fina vänner här, underbara människor runt omkring mig, och allt är så lugnt och skönt. Behöver inte oroa mig för mer än om jag ska orka laga mat efter jobbet eller äta toast, eller om jag ska hinna förbereda hästarna för lektion. Eller försöka lägga upp en plan för varje enskilld häst och hur jag ska ta mig in till stan för att köpa godis på min lediga dag.

Så, jag hade mina bästa tre år, och jag lever fortfarande världens bästa liv, jag är riktigt lycklig. Och det är väl det som är det viktigaste, eller hur?

Så nu ska jag och mina fina två vänner Sanna och Marie kolla på film och hade riktigt mysigt!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kom hem så startar vi ett fotoföretag! :D <3

2011-08-09 @ 22:56:49
URL: http://mariellefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0