Tjabba Krabba!

Hej Delfin!!

Har avnjutigt en day of med en mysig sovmorgon, lugn frukost, tripp in till stan och sen vänta på buss tbks som aldrig kom och sen taxi som var sjukt seg. Sen äta godaste godaste natchos o kolla på Systrar i jeans med Marie, städa lägenheten och slappa. Har även gjort ett tredje försök med filmen Inception, nu förstår jag äntligen (de andra 2 gångerna har ja somnat).

Och även försökt lösa min resa till Dublin i helgen. Kunde inte ställa in en extrasäng på hotellet för rummet var för litet för det ?!? och tåg o buss cpar sönder. Får be Sam snällt imorgon att hjälpa mig :P

Men idag är det faktiskt ingen vanlig dag för det är min älskade mammas födelsedag! Och jag vet att hon har haft en helt azum dag, men var lite ledsen förut när jag ringde eftersom det är första födelsedagen som jag inte är med. Men vet att du hade det azum ändå! :D Hade dock inte varit fel alls att vara med och fira måste jag säga :/

Nej nu ska ja chatta klart med the people på fejjan, kolla lite mer på filmen o sen sova!

PUSSSA!

Kommentarer
Postat av: mammie

Bästa presenten var iaf att du ringde gumman, love u

2011-08-06 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0