To much to write about

Okej, detta kommer att bli ett megalångt inlägg för har faktiskt för en gång skull så massa mycket att berätta, men börjar med gårdagen då först! Dublin, Dublin och ännu mera Dublin, gud vad jag älskar den stan asså! Vi besökte i alla fall zoo:et, riktigt coolt, vet faktiskt inte när jag var på Zoo sist. Såg i alla fall zebror, giraffer, flodhästar, elefanter, tigrar och massa massa apor (och såklart massa andra djur...)! Och jag tog sjukt mycket bilder, sjukt bra bilder hehehe :D

Sen blev det i alla fall stan och jag köpte mig ett par supersuper snygga högklackade skor, som wopps råkade vara 10 cm. Men sååå snygga var dem i alla fall, och så köpte jag något extra till dem som ska dämpa trycket =mindre pain!! (Har även köpt en drömfångare som förhoppningsvis ska fånga alla wierda mardrömmar jag drömmer varje natt, och jag lovar, de är inte normala drömmar!!)

Kvällen avslutades på Hard Rock Cafe med Famous Fajita, Habama Mama o chokladtårta, fyfan va gött! Var mätt så jag dog och dyrt blev det, men så totalt värt det. Blev ännu mer plus i kanten på den snygga servetören som passerade mig minst två gånger i minuten. Hehehhe!!

Idag då, så var Cindy super, eller ja, i skritten. Traven var lite bananas i början men lugnade ner sig i slutet när den värsta överskottsenergin var över. Men som sagt, hon har inte blivit riden på 6 år så man måste ge det tid!!

Kilanmanjaro och jag tog oss ett snabbt dressyrpass på utebanan med Sam och Dunmore. Rätt galopp alla gånger, duktig pojke. Han hade verkligen framåtbjudning idag vilket gillas eftersom han varit för trött på sistonne. Gulligast i världen i alla fall!!

Georgia fick sig en longering, och hon var värre än normalt.
Inte bättre heller när Aisling stod o stressade mig för att HON skulle ha sadeln som jag använde, så HON kunde longera Rickey... Idag var jag i alla fall sjukt irreterad på den människan, behöver inte gå in på det här i bloggen, men är man bossens fru så är det bäst och ta för sig och bete sig skit mot alla runt omkring...

Har även ridit gulligaste Commanchie barbacka upp o ner från hagen, alltså en utav ponnysarna. Vi behövde bara honom av alla ponnysar så istället för att ta er alla 13 eller hur många de nu är så fick sig C en ridtur. Men jises vilken seg ponny, jag förstår varför barnen har lite svårt att få honom i trav när jag med mina långa ben har problem... Och jävligt skumpig, måste träna upp min barbackaridning hehhehe ;) Bild kommer imorgon tsss!!

Middag, vilket menas macka och soppa, snacka lite och sedan hjälpa Evelyn hänga och rida på sin babyhest Gerry! Han var riktigt duktig idag, och imorgon ska hon testa att rida själv. Sedan fick jag syn på solnedgången så drog ut Sanna och tog supercoola bilder, fifan! Här kommer ett smakprov :P



PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0