Tråk-lördag asså

Denna dag har varit sjukt äckligt tråkig. Ungefär som varje lördag! Förr i tiden (läs 2,5 månader o bakåt) så gillade jag lördagar. De var till för sovmorgon, god mat, stallet, fest, massa godis eller bara chilla, ja du vet! Nu är det ridskola, ridskola, ridskola. Blä-ä!

Men det bästa är att jag, Marie o Sanna åker till Dublin imorgon, Woop Woop! Vi ska på Zoo och sen dra en runda på stan som kommer att avslutas med Hard Rock Café, muuuums! Andrea, du har fått mig lite grann sådär beroende av chokladtårtan asså. Det som är positivt är att jag har en timmes tågresa till den och du har 3 timmars flygresa plus bil och buss! Men okej, äter den för dig!!

Är i alla fall sjukt trött nu, men ska nog äta lite soppa för är inte så värst hungrig och sen götta mig med min chipspåse till en film med brudarna och sova tidigt, så att jag är fit for fight för Dublin imorgon! Hehehe!

Och ja, det går segt med presentationen som jag lovade er av gården, men har inte riktigt tid att ta alla bilder, men kommer inom snar framtid, bara så ni vet :P

Okej, soppa, here I come, BYE!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Meeeen! Madde hade ett recept på en liknande så snart finns den i Linnebäck med... 24/7!!

2011-08-20 @ 22:55:17
URL: http://andreavill.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0