den där angel

blir lite småskrajj, igår bloggade jag ju om att mitt internet inte fungerar, och DÅ får jag en kommentar från en kille som jobbar på kundtjänst som ger mig tips o råd, hallå wtf!?!? Varför läser denne kille min blogg, vet inte ens vem han är hahaha!!

anyway så har vi åkt med Angel till ridhuset och jag tömkörde! Så först så gick jag runt med henne i ca 10 minuter & sen började jag tömköra. först lite mjukstart på stora volter & fyrkantspår och sedan serpentiner och ökning & minskning av volt och även lite trav. i högervarvet travade hon på sagta men taktfullt och i låg form! 
men efter en stund & byte av ridhuskompis blev hon uttråkad och mer och mer okoncentrerad så då slutade jag. ska åka till ridhuset någon dag och rida på henne, det kommer bli bra tror jag heheh!

Sen tillbaka till stallet & jag tar en skrittur på Cajpan som vilat nu en tid då hon slitit upp ett gammalt ärr på benet, och Andrea gick med crazy Mojito som, trotts svullet knä levde lajban där i skogen, livet är inte lätt när man bara är fyra år och så full med energi! Cajpan var i alla fall gulligast, och blev helt hysterisk i luktandet vid ett ställe i skogen, ibland undrar man... 
har lagat kyckling enchiladas som blev lite fail då jag fick ta fel krydda (buhuuu) och somnat i soffan en sväng! jag förstår inte hur man kan vara såhär trött, helt sinnessjukt!

ska förbereda bilderna på lägenheten nu, jajjemen, ikv kommer dem!!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0