det är storm

så det blev inget åka till ridhuset o rida, synd! men det blåste heltjävlagalet mke på fm och smöregnade! blev en smörjardag ist!!
när jag gick till bussen 1,5 minut plus väntade på den i ca 2 minuter blev jag helt dyngsur på benen (överallt annars hade jag jackan+luvan). var helt jävla dyngsur halva dagen på jobbet, o i knävecken tog det över 4,5 timme att torka eftersom jag sitter med böjda knän hela tiden!
det spårade i alla fall på jobbet. eller barka som alla säger där. slappt och vi bara dampade lös, var rätt kul faktiskt!!

har i alla fall på förmiddagen innan stallet så tvättade jag och städade halva lägenheten och toaletten, good work. städar resten imorn!! woop woop!

nu blir det att lata sig med lite godis och film, tkr ja är värd det!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0