elvis

har sovit som en gris på mig hela natten. det är alltså en av katterna. hela kvällen-natten har han varit som en liten magnet, och såfort milla inte satt vid mig var han i mitt knä, gulle! milla var lite svår att lägga igår kan man säga som jag sa igår, hon var fortf. vaken när jag trodde att hon såg ;) 

har i alla fall varit hos mormor som har storbakat åt mig, omg, och handlat lite. ätit paj & kollat på degrassi. så nu blir det strax att åka upp till Angel & rida förhoppningsvis, eller så mycket man kan med bara 2 brodd i varje hål. för det är värre isgata än nånsin nu, livsfarligt. ibland önskar man att man har ridhus!! fast solen skiner och det är jättehärlig ute, så ska inte klaga, utan kommer nog bli supermysigt!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0