jag är en soldat för dig

ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor
Daniel Adams Ray, kommer aldrigaldrig att tröttna!!

Tog en sovmorgon idag, eller ja, vaknade vid typ kvart över nio. Äta lite yoghurt och mysa i soffan ännu mera! Har även vikt min tvätt som jag tvättade för alldeles för länge sedan, torkat överallt, städat och pysslat. i sådär lugn takt, det är så skönt! Så nu ska jag ta och laga lite nudlar, mums, byta om, förbereda mig för jobb & sedan dra!

då ska jag, Malin & Lisa rocka våra sockor av, och hoppas på färre surgubbar som vrålar som bara den! hehehe! och ha alltmänt trevligt som vi faktiskt har. 

snart är det helg. galet! fixa lister (eller ja, mamma & julle), rida Angel, tända fjärde ljuset, kolla på julshow på ridskolan, förhoppningsvis testa att flytta Gosan hit och bara hade gött och äta god mat! Veckorna går så gaaalet fort, jag fattar inte. snart är det jul. och jag har ingen julskinka. inte okej!!!! måste fixa det, måste handla över huvud taget! näe nu mst jag sätta fart!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0