mellandagsrea

lite crazy men rolig fest, eller fester kanske man ska säga! men blev inge utgång utan åka hem vid 12 o sova, göttt!! 
mellandagsrean var crazy, spec när folk började krypa in till Gina Tricot när galler-porten åkte upp.

jag är i alla fall nöjd, fick med mig
2 stickade tröjor
tights
tröja till mamma
småsaker från ikea
"fin-jacka"
funktions-fleece tröja till stallet
väst till stallet
schabrak

så jag är nöjd kan man säga!! :D åka hem o snacka lite med pappa som var här o fixade duschstången och lite småsaker och sen sticka till stallet. tog i alla fall en tur i orkan-blåsten (helt jävla galet!!!) med angel & caiprinhia. men ras av mega-mega stor gran över hela vägen blev att traska raktu ut i skogen med två ivriga tjejer och bara en pannlampa för att kunna komma runt! men de är så söta, båda två. världens snällaste hästar!

följde även med till emelie då andrea skulle klippa Prillan. lite wild and crazy till en början men skötte sig faktiskt väldigt bra efter lite kindnyp! 

så nu är jag ny-duschad och har ätit bakpotatis med skagenröra och kollar next. så funderar på att borsta tänderna o kolla klart i sängen, möjspöjs!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0