mystur, julshow and a bit drama

blev en skogstur på Angel med Andrea & Cajpan och Raija & Jodis. sådär perfekt väder! och Angel är så söt. verkligen.

sen vidare till sibylla o sen ridskolan, trycka en kebabtallrik o förbereda för julshow. de var faktiskt duktiga, men om man jämför med den gamla goda tiden (låter som om jag är 100 år), men när jag var liten, då var den rätt dålig! Men Malins höjdhoppning på 1.65 var asbra i alla fall! Tufft! 

Pappa kom en sväng nu på kvällskvisten, kopplade in hans duschmunnstycke för att se om det är trycket i vattnet eller munstycket som var felet, o thank good var det munstycket! så nu blir det att skaffa ett nytt, eller blir kanske en julklapp pappis? ;)

gjorde sveriges fail i alla fall innan ja skulle in i duschen, var blött på golvet o såklart ramlar jag. tur att man har liten toa för lyckades sätta mig på toastolen, 1 cm typ från att slå i huvudet i väggen! men lyckas såklart vrida om benet (det brutna) och nu börjar de svullna och gör asbajsont. kan medela de där jävla doktorerna att det minsann inte är läkt, efter 1,5 år, hallå! så bara att avvakta och se om jag är ett svullo imorn haha!!
känner att jag är den mest turbringade personen liksom hahaha!!

anyway, nu ska ja fortsätta nörda beck!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0