Ojoj

så lite tid för att blogga! Men igår gick jag ner en sväng på stan och köpte kattmat i dundersnön, kan väl inte säga att jag inte gick skalman-segt men var faktiskt ute och gick i 1,5 timme, omg! sen hem o äta lite mackor&oboy då jag höll på att svälta ihjäl! råkade somna i soffan sen :$ men blev väckt av pappi som kom och satte upp två tavlor åt mig. följde med honom till gymmet, vi skulle bara ta ett lugnt pass men blev kvar där nästan 1,5 timme. fyfan va härligt det var, men kondisen och musklerna = noll!
dax att ta tag i livet igen och komma igång ed träningen!!!

idag hade vi utbildning igen och alla mer eller mindre sov hela dagen, segt!! Hem o laga kyckling & bacon sallad och käka med mamma och städa lite. så just nu sitter jag o väntar på att Isak ska komma hem så vi kan umgåsas litte grann innan jag måste sova hehe!!

annars då, är det full rulle hela veckan. går till fem imorn igen, och sen direkt upp till stallet! torsdag slutar jag lite tidigare och då blir det till karlstad för middag med klassen & lärarna, åååh <3
fredag blir jobb, stall och sen "dan före jul-middag" med cissis bekanta från sthlm! och lördagen då, det blir: 07.00 jul-frukost på ridskolan, sen upp o rida o fixa hästarna, åka på jullunch hos farfar, och sen vid 4 tillbaka till kga och fira med malin & milla o co. kommer somna gött på kvällen i alla fall!!
men mitt stora problem är, vad fan ska jag ha på mig på jul???? har kollat lite på nelly, ger det väl en till chans, annars får jag försöka sattsa på att hitta något på torsdag när jag ändå ska till k-stad, annars. hmmm vet inte...

anyway, vi hörs senare eller imorgon eller nåt!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0