shopping & galen mojito

Ååååh kolla här vad de har lagt upp för film! Blir helt till mig. Ryttaren näst längst bak är jag, på Rio! Man kan säga att han är rätt så mycket större än de andra heheh ;)




Igår efter jobbet åkte i alla fall jag o papi till Örebro. Han åkte och köpte en cykel till Pontus o jag shoppade lite julklappar, mys! sen åkte vi till nåra mer affärer och blev så svaga att vi var tvungen att äta lite korv på ikea ;)

åkte upp till stallet direkt idag, skulle rida Mojje som var väldigt ledsen att rida iväg själv och var som ett litet dampbarn hela vägen till sitta-upp-stenen! När jag väl ska hoppa upp är han helt dum i huvudet och röjer runt som jag vet inte vad. efter en evighets försök att ta sig upp, x antal tacklingar och när pannlampan (som dock var väldigt dåligt med batteri) dör helt så det är kolmörkt ger jag upp, går en liten prommis och går sedan hem. skithest är han haha! hann inte göra något med sötnos Angel idag dock, men ska nog rida en sväng imorgon istället :)

så nu ska jag göra paj för första gången i mitt liv, hoppas hoppas det blir bra :D och sen mysa i sängen med världens sötaste kisse som för övrigt ligger typ på datorn för tillfället. 
måste också säga att vi alla i gruppen på jobbet var sjukt trötta och bara har flamsat hela tiden. inte så många samtal idag, skönt. vi har haft riktigtriktigt kul! :D

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0