test

bara för att året snart är slut så gör jag väl ett test då, som alltid ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog körkort
Tog studenten
Flyttade till Irland
Fick min egna lägenhet
Fyllt 19
Fått ett riktigt jobb

Har du några nyårslöften?
Näe brukar aldrig ha några, jobbiga att följa ändå ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp


Vilka länder besökte du?
Turkiet
Irland
Sverige

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

9 juni-studenten!
18 juni-flyttar till Irland
18 okt- åker med sorg hem från Irland

Vad var din största framgång 2011?
Flytt utomlands

Största misstaget?
Inget jag kan komma på såhär

Bästa köpet?
Lägenhet

Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenhetssaker, godis, kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jorå mycket, men skulle säga Kilanmonjaro

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Veronica Maggio - Välkommen in
Ed Sheeran- The A Team
Nicki Minaj- Super Bass

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hahaha vem fan vet det

Vad önskar du att du gjort mer?
Besökt mer platser på Irland

Blev du kär i år?

Näe

Favoritprogram på TV?

The X factor UK
Bonde söker fru
Vampire Diaries
Smallville
Vakna med the voice

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Lekte med Xuan hela dagen & sen kom några godingar hem till mig o vi gick ut på feeest.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte fått en blodpropp

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
migsjälv typ

Vem saknade du?
Familj, djur o vänner när jag var på Irland
allt som har med irland att göra när jag är hemma
Lillerud

Den bästa nya personen du träffade?

Ojdå väldigt svårt att säga. träffat för många übersnälla

sådär, lite smått spännande sådär på kvällsqvisten, nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0