trött jag blir

när jag snackat med comhem & att det trådlösa bredbandet är fixat enligt han, men sen går det inte att ansluta utan sladd ändå. men orkar inte ringa tbks nu, får se om jag kanske gör det sen, eller imorn >< tv:n är löst i alla fall, så nu kan jag kolla på masssssor av program på min on demand box, thank good!

så nu ska jag ta och åka ner till stan och hämta ut lite knark på apoteket och köpa min efterlängtade mössa! får se om nån liten julklapp slinker med, har egentligen bara en halv kvar att fixa!

PUSSSA!

Kommentarer
Postat av: Com Hem AB

Hej,



Tråkigt att du upplever problem med din trådlösa uppkoppling. Tyvärr finns det mycket externt som kan påverka, exempelvis grannars trådlösa nätverk. Med förändringar av inställningar i modemet kan man många gånger lösa problemen eller i alla fall minska problemen. Utöver att kontakta oss per telefon går det även bra att kontakta oss via Twitter, www.twitter.com/ComHemAB, om du föredrar det.



Med vänlig hälsning

Johan Wester

Kundservice

2011-12-17 @ 09:49:27
URL: http://www.comhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0