trött tjej

är vad jag är. kanske för att ja gick upp strax före sju för att slänga i en svätt o sen gick o la mig i en halvtimme en ca 50 min fast tvättarna var klara efter 30 min. ucha! nu är allt i tumlaren iaf! borde också städa o fixa lite nu innan stallet, men är verkligen dödens trött! det blåser storm ute o kräkregnar, mindre kul det också! 

igår hittade jag min soffa i alla fall. så nu är den beställd och kommer om 1-2 veckor, woop wooop! äntligen äntligen. så blir lite fattigt denna månad med tanke på halv lön också, men jaja, soffa är ett big must have!

så om en stund ska jag upp till stallet så ska jag iväg med Angel till ridskolan och antingen rida eller tömköra, har inte bestämt helt än :)

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0