vad gör vi, nu kör vi

igår blev direkt upp till stallet. mocka, vatten, torva, höpåsar, burkar och borst av hästar! Cajpan fick lite extra kärlek. hon är ju så söt!!

fick en kalender av Sanna idag från Annaharvey, så himla roligt för de flesta korten har jag antingen tagit eller så är jag med på dem!! jättegullig i alla fall!

nu blir det lite fix och snart bär det av mot karlstad för klassträff & lärarträff, fyfan va kul! Ut å åta på Glada ankan o sen disko. blir tyvärr bara mat för min del eftersom jag jobbar imorn, men jag får träffa alla, endel i alla fall från klassen! som jag saknat det! men nu mst jag sätta fart

en annan glad nyhet är att jag fick lönespecen idag, o gud vad underbart det är att få betydligt mer lön än man räknat med! mellandagsrean, here i come!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0