were gonna save the world tonight

eller kanske inte, men det tycker Swedish house mafia i alla fall ;)
näe men gick ner till stan idag direkt efter jobbet o gjorde lite ärenden på banken och vandrade hem. ringde upp min kompiis marielle på vägen hem, som förövrigt kommer hit imorn (läs WEEEEI, lycklig tjej) och vi snackadesnackade&snackade.lite.mera. kan man säga. men tillslut kom mamma som hade köpt kattsand o kattmat till rasmus (snäll mami) så var tvungen att lägga på för att vara lite social. men kan inte vänta tills imorn em när hon kommer! kan lova att det inte blir så mycket sovning utan en jävla massa snack!

har i alla fall städat lite här så nu känns det lite fräschare. men skulle behöva damsuga egentligen. men min lilla bäbis blir så rädd, så brukar för det mesta bara ta en torrmopp liksom, men får nog göra det på söndag ändå, välbehövligt! åt även spagetti & tomatsås (hmmm ovanligt...?) med parmesan. det är mitt levebröd. inte dödsonyttigt, speciellt inte eftersom ja har fullkornspasta, går supersnabbt och är asagott! plus billigt ;)

så nu strax blir det stallet och en skrittur i snön med fina Angel. måste värma upp musklerna lite inför fotoshooot med marielle på lördag heheheh!

här får ni ett smakprov på lägenhetsbild:


hehehehe! älskar att ja tog bort den sjukt fula kronhallen-påsen ;)
nej men en smygtitt, vad tycks? ;)

Kommentarer
Postat av: Marrie

Ser grymt bra ut Beccs! :D

2011-12-08 @ 22:16:00
Postat av: isak

i like! jag håller på o bygger o grejjar här jag med :) eller ja jag bygger med tyg!

2011-12-10 @ 22:01:51
URL: http://isaktankar.wordpress.com
Postat av: Petra

Det ser riktigt mysigt ut! :)

2011-12-13 @ 02:00:53
URL: http://pettipett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0