A day off så att säga...

Japp men upp tidigt för en sista frukost på 10 dagar med Sanna & ever med Kath. Japp, idag åkte båda hem, Sanna på semester och Kath för ever. Rätt skönt att äntligen bli av med henne, förstår liksom inte riktigt hur jag har stått ut i nästan 6 veckor. För jag brukar inte ha så jättelångt tålamod, men jag har väl blickat framåt så att säga... Men kommer sakna Sanna enorm!!

Det betyder i alla fall att jag har tagit över den bästa sängen och tagit alla de bästa skrumslerna o ha mina saker/kläder i mohahhaah!! Och det bästa är att jag inte behöver sova ensam för Marie flyttade precis in här för 10 dagar (för de måste hyra ut hennes o Sannas rum för de är så sjukt mycket gäster här nu).

Anyway så åkte jag och Marie in till stan tidigt imorse med Rachel. Vi gick runt en massa, köpte present till Maeve och Evelyn som fyller år på lördag o fredag! Och sen käkade vi god pasta med pesto, fetaost o tomater mums!!! Och slådde in paketen asfint, ska ta kort på dem och visa hihih :D

Sen har jag mest städat, pysslat o fixat i lägenheten, och äntligen börjar de kännas lite mer hemtrevligt. Så när Marie flyttar ut härifrån ska hon och jag storstäda, på riktigt. För det behöves verkligen :P

Så nu ska jag ta o byta om och hämta in sötaste Kilanmanjaro från hagen och ta en ridtur hihi!

PUSSSA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0