A loooot of shopping!!

Japp åkte med Sanna till Newbridge idag! Stannade i Kildare i en timme så tog en runda på stan innan vi åkte vidare typ 10 min med tåget, ovärt haha!!!

Sen gick vi i säkert en timme för att komma till TRI, en riktigt bra ridsportsbutik! Sen gick ja lös på själva Newbridge och köpte lite väl mycket, men jaja, billigt är bra, eller hur ;)

Köpte i alla fall:
Sånna där saker som håller ut ridstövlarna (hahaha kan inte namnet på dem)
4 par ridstrumpor (3 par team ireland o ett par med andningsfunktion för träning o tävling)
1 par jeans
En tröja
3 pike-rid tröjor
Tjocka lurv-strump/sockar
Ett par gråa tygskor
4 st nagelack
Nagelfil o lite småsaker till naglarna
2 linnen
5 pack navelpiercingar (supercoola verkligen)
massa örhängen
massa småsaker

och nu har ja säkert glömt massa, men jag är nöjd i alla fall. Mycket fattigare men mycket gladare haha! så resten av alla pengar blir att spara till Dublin Horse show hiih!!

Nu ska jag kolla klart på the wedding planner som ja började kolla på igår, jätterolig film plus att jag är sjuuuuukt trött!!

PUSSSSA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0