bejbi jag tror jag är kääär

Väldig väldig seg dag på jobbet idag asså... Men lördagar är alltid sega!! Sanna var i alla fall ledig och har varit med mig heeela dagen :D Hon har hjälpt mig bada lilla bäbisen Killy, ryckt ponnymanar o allt annat!!!

Sen efter jobbet gjorde jag första ridturen på Kilanmanjaro utanför stängda grindar o snabbare än skritt hehe! Red ute på havrefältet, först var han skiträdd för havren men sen lugnade han ner sig så vi körde skritt, trav och galopp. Han är verkligen världens finaste ponyhest, jag tror jag börjar bli kär i honom nu hihi! Sanna var med även här och tog massa azum pictures med min kamera, heheheh :D Checka facebook ^^

Imorn blire Newbridge med Sanna anyway o masssssa shopping hehehe! Gillas starkt! Ska slösa rikligt med pengar nu imorn o på Dublin Horse Show, det är jag värd efter allt slit! Jag har ju trotts allt tjänat ihop dem själv så!!

Så nu blire duschen o sen sova, PUSSSA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0