Gymkhana

Japp idag red barnen gymkhana på de söta små ponnyserna och jag har sprungit som hell!!

Red Killy idag också och det var sjuuukt varmt så båda två var lite loja så att säga!! Men han skötte sig bra, red bara 30 minuter eller så :)
Red också premiärut på Wilma och jag gillar henne inte. Ville inte alls arbeta och bara springa helt galet fort. Så red sjukt mycket övergångar mellan skritt och trav och bågar åt alla håll och kanter för att sagta ner farten. Tror hon är susen på cross countrybanan i alla fall :) Sen skrittade jag och Katha som red Mandela ut på de nyslagna fältet, myyyys!!

Har målat naglarna med ett av mina nya nagelack, typ oreange-rosa typ. Asgulligt i alla fall! Kör på tights och flanellskjorta ikv, det är fan de mest cozyaste man kan ha på sig. Skulle seriöst kunna leva I flanellskojtor asssåå!
Nu blire filmkväll, tjarÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0