Jag somna, skräll

Japp jag somnade till filmen. Är ingen nyhet när vi snackar om mig och filmer. Bara helt amazing dat it was the first time here in Ireland, and we have seen a looooot looooot of movies liksom!

Anyway, klockan är bara tio i elva, och jag har sovit minst en timme förut och jag är fortfarande supertrött. Men känns så onödigt o lägga sig bajstidigt när man har sovmorgon hela dagen imorn liksom! Fast kanske borde gå upp tidigare så jag kan sticka till stan tidigt... Näe vet inte, ska försöka ragga skjuts, är ju trotts allt 4 miles....

Har fetingont i mitt höger öga (jag skrev vänster först o var sedan tvungen att tänka till, det här landet gör mig förvirrad alltså...), vet inte vad jag gjort. Känns som om nåt växer i utkanten, tänk om ja har ett katt i ögat?

Hmmm vart fick jag det ifrån, klart jag inte har en katt i ögat liksom... Men nåt är det i alla fall och ont gör det i alla fall! Taggar tills Andrea & Agnete kommer över till Irland, måste snacka med bossen imorn om ledighet. Han har sagt att det är okej men har inte sagt vilken dag jag ska besöka huvudstaden hehehe! Och buss/tåg biljetter borde jag kolla upp också, shit! Jaja, det är chill än så länge, har faktiskt börjat lugna ner mig med det mesta nu o lever ett chilliv, göttkött!!

Nu Vampire Dairies, sen soooooova!!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi kommer snart! Meddela din pappa så han kan packa en väska till dig med grejer! Godisinköp kan vi ordna, bara du talar om vad och hur mycket!

2011-07-20 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0