Party Woop Woop

Yess gårdagen bjöd på födelsedagsparty o BBQ hos Evelyn, totally azum var det :D DEt slutade med att jag och Marie körde ett jävligt roligt ölspel med alla killar och drack rätt så okej irish cider (är inte cider i sverige, typ äppel öl lr nåt)!! Men blev inte så sent, kom hem halv ett när alla andra drog till nattklubb. Eftersom Marie bara är 17 så orkade vi inte chansa på att hon skulle komma in liksom ;)

Anyway, pony club event här idag = behöver inte göra ett skit som har med tävlingen att göra, göttt!!! Så har fixat hästar inför långritt med Paddy, fodrat, försökt hålla rent och snyggt (dessa ponnymänniskor skitar ner något så in åt helvete alltså, tror jag sopat 7 ggr.... -.- ) och ryckt Star o Tippers man. Det slutade med att Tipper fick stå mitt i stallgången, ivägen för alla människor hhehehe, efter att ha tryckt upp mig i väggen x antal gånger, bitit mig och försökt sparka mig. Jag tror jag vet varför ingen har ryckt hennes man på väldigt länge nu hahaha!! Kan ju inte direkt säga att det blev så värst snyggt, men efter en timme eller något (hon har sjuuuukt mycket man och den var sjuuukt långt) så gav jag upp, allt är i alla fall lika långt hahah!!

Sen gick jag och skulle kolla på film men somnade. Tack gode gud så hade jag ställt klockan utifall ;) Så ta in Star o Tipper från hagen, o ut med Doogle, Beanie, Crunchie, Basil och Cobweb och sen fodra alla hästar!!

Så nu sitter jag och väntar på att Sam o de ska komma hem, främst för att ge Maeve sitt paket som vi aldrig hann ge till henne igår innan de stack till Cork (hon fyllde 2 år igår, lillskruttan) men också för att höra hur det gick med Wilma sötnosen :D Första 3-star tävlingen med henne idag så, hoppas att mina knoppar höll nivån hehe ;)

Anyway, tänkte kolla vidare på Unstoppable som jag kollade på förut innan min lilla somning, PUSSSAA!

Btw sitter jag och tjockar Original Salted Peanuts o 7 up!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0