Pony camp 2 day 1

Japp nu är ännu ett ridläger igång, och Becky, den ena instruktören kunde inte komma pga skadad fot så jag fick vara en stand-in! Evelyn tog hand om ridlektionerna ( de är två grupper) och jag teorin. Så idag har vi lärt oss hur man borstar, olika slags borstar, hur man sadlar o tränsar, mockar, spånar och sopar stallgången haha :D
Sjukt söta barn i alla fall, jag är tvärt emot Katha glad över att vi har ridläger, för barnen är ju sååå söta asså :D

Red även Kilanmanjaro, som tyvärr var den enda häst jag hann med idag. Jag var trött, han var trött, så kombinationen var sådär. Red i alla fall över två travbommar som låg utlagda i ridhuset, utan en enda försök till att komma undan. Red över dem i en åtta och han bara travade på som ingenting, finaly säger jag bara :D Han har även slutat krångla när ja tränsar honom, kanske är hans trottsperiod slut WEHHOOOO!!

Anyway, har pratat med både mamma, pappa och pontus på skype, härligt härligt!!

Så ska nog kolla en film eller så nu, har sovmorgon till 11 imorn, göttkött!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0