Regn regn & ännu mer regn

Idag har det för det mesta kräkregnat! Och ibland lite solsken också, wooooow!!!

Kilanmanjaro var seg, men jobbade på vackert haha! Det är dock livsfarligt med vatten, bommar på marken och hinderstön, riktiga monster det där. Han är inne i en trottsperiod nu tror jag, han vägrar att ta ner huvudet när jag ska tränsa utan kör upp det i luften så det är noway att jag kan få på det. Efter mycket bråkande och lite lockande med havre går det dock, men sjukt jobbigt när man har tidspress liksom...
Mandela var wierdo, bara rusade runt och ville inte lyssna. Han var stressad för att Paddy red på Shanda där inne, att det var Sanna var där med de tre små barnen och att Kath stod vid ponnystallet och smörjde. Men mest av allt tror jag nog att det var vädret som spökade i huvudet...!! Avsultade med en uteskrittur med P & S i alla fall =lugn o snel hest! Ibland undrar man...

Riktigt tråkigt att Johanna & Rebecka åkte hem idag, han säga hejdå innan jag började jobba i alla fall, men vill att de ska stanna längre!! Lynda frågade om jag hade hemlängtan och ville följa med dem hem, och såklart jag har det, men jag vill inte hem, jag ville bara att de skulle stanna ist haha ;)

Anyway är ledig imorgon vilket är välbehövligt för har varit en zoombie idag! Så filmmys ikväll och sovmorgon imorn, mums!! :D

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0