Solig underbar dag

Feberfrossa under natten men vaknade o mådde helt okej :) Men har inte mått top notch under resten av dagen, varit lite till och från, men sen efter jobbet kändes allt mycket bättre!!

Red i alla fall sötaste Kilanmanjaro, dock var K ivägen hela tiden och han behöver som sagt mycket plats, men det verkar hon inte förstå. Okej hon har den mest nervösaste hästen men det är fortfarande inte okej att komma och rida mitt framför mig i långsam trav när jag galopperar med hans mega galopp på MIN volt så ja måste raskt bryta av... Sur var jag efteråt i alla fall, men Killy fattade inte fel galopp en enda gång i alla fall!!

Det var allt ridande jag hann med idag, sån där seg dag o man har breaks hela tiden men inte tillräkligt långa för att hinna göra något med någon häst liksom, svårt att förklara haha :P

Sen efter jobbet gick jag o Sanna en promenad över alla havrefält, myyys!! Sen kände vi att de var för fint väder för att sitta inne i höka hela kvällen så vi hämtade Katha o gjorde i ordning mackor o joghurt och gick upp på en av de största kullarna där man kan blicka ut över nästan hela gården och käkade och njöt av utsikten. Och alla fina hästar gick och betade fridfullt runt omkring oss... MYS!!!

Nu ska ja kolla Vampire Diaries, typ bara 3 avsnitt kvar eller så, sååååå spännande!!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0