Vit i rumpan efter skentur på liten ponny!

Denna dag har varit totaly azum, herregud!

Dressyrpass på Kilanmanjaro, tränade galopp, jises va svettig jag var när jag var klar!! Fick lite hjälp av Sam, tack så mycket!!

Dressyrpass på Mandela på gräs, jääävligt pigg pojke som hellre ville springa till Natal som också blev riden på gräset 100 m bort. Mest travarbete, små serpentiner och skänkelvikningar mm. Gillar den stora ytan dock, man får verkligen plats att rida!!

Rida Dunlickey aka Skorpan, först hade Sam mig på lina, sen red jag på volt själv i skritt o trav och vi avslutade med att trava själva i hela ridhuset! Så duktig, min lilla sötnos, 6 gången ever i hela sitt liv liksom :D

Longera Georgia (som Sam berättade ska bli min häst, jättesöt ponnysto 3 år, dock väldigt nervös heeeela tiden o crazy bananas. men om allt går som de ska så blir hon en super hopphäst...!!)

Rida Furby ner från hagen i mysgalopp (en av ponnysarna, var bara 2 som skulle gå lektion idag så ja o Katha, som hade Tipper red dem ner )

När vi skulle rida upp dem så tog ja Tipper istället (båda är typ c ponnys så de är inte så små som de andra) så stack Furby med Katha så det var bara för mig o hänga på. Så blev en skentur barbacka på de små ponnysarna, men de var ganska kul faktiskt hahaha!! Omg säger ja bara!!!

Så man kan säga att jag har ridit 5 hästar o longerat 1 hahahah!!

Idag hade jag även Snacket med stort S med Sam!! Han pekade på mig massa när ja kom in i sadelkammarnen men sa inget. Sen bara, vill du stanna här?? Jag lite nervöst, eeeh ja, om du vill ha kvar mig...?!? (har väntat på detta samtal läääääänge) Anyway så sa han att han verkligen ville ha kvar mig (thank god) och frågade hur länge ja ville vara kvar. Så ja svarade, längre än till jul i alla fall. Nu är det bestämt, men tror jag stannar tills nästa sommar, men vi får se :D Så 19 december är ja fri att åka hem på julsemester och ska komma tillbaka första veckan i januari. Så om ni vill träffa mig så får ni boka in de, för ja kommer ha a loooot to do asså! :D

Anyway nu ska ja försöka ladda upp några av bilderna som ja fick av Aislin idag från (hundra år sen dock) våran uteritt på rapsfälten hihih :D

PUSSSSA

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ja men då vet du att Milla och jag vill boka upp dig en dag när du kommer hem :)

Vad roligt att du får stanna också förresten.. Kul att du trivs! Massa kramar o pussar från oss.

2011-07-28 @ 10:57:10
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0