A day of

Yess idag är jag ledig. Så har fått sovmorgon, men sådär jobbig nivet, vakna och sömna, vakna och somna. Första gången ja vakna var klockan typ 6 lr ngt, och jag var liksom pigg.... Kan faktiskt inte sova så himla bra här... Gick i alla fall upp tjugo över tio när jag myst ordentligt i sängen. Käka lite frukost och så ligger jag här igen.
Det är så sjukt kallt, finns fan ingen värme i detta hus och Katharina har ALLTID fönstret öppet, shes wierd. Men det är väl bara att härdas tror jag...

Men vad gör man en ledig dag när man inte känner någon?!? Tänkte nog kolla film fram tills lunch, blir nog hangover 2 hihihi. Fast nu skulle jag ju ha Fijus här, vi skulle ha kollat på den tillsammans liksom.. Men blir lite svårt... :P Sen efter lunch om vädret håller sig tänkte jag fota lite, alla superfina hästar som finns här :D Så då kommer det upp pics på bloggen hihi!!

Näe nu blire movie, PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0