Annaharveyfarm

Yess bussresan gick fine. Även fast snubbarna på flygplatsen sa fel ställe där jag skulle hoppa på bussen!
Så lite snabbdrag av det jag vet nu!
Bor i ett litet hus med en tjej från Tyskland, tror hon heter Katarina eller något sådant. Vi delar rum, jag sover nederst i en övervåningssäng och hon i en enkelsäng. Vi har ett litet kök och en liten toalett. Men maten lagar vi inne i stora huset.
Jag kommer att få fyra hästar som kommer att bli "mina" i lite varierande åldrar mellan 2,5-6 år eller något sådant. Med ridskolehästarna och sto med föl är det ca 80 hästar. Jag och Katarina har hand om alla hästar, vi ska förbereda skolhästarna varje dag före lektionerna och ta hand om våra egna hästar.

Ja det är typ det haha. Imorgon blir en slappdag säger hon i alla fall :) Och nu, även fast jag är trött som fan, ska jag hänga med henne och hennes vänner ner till en av nattklubbarna i Tullamore. Jaja, sova kan jag göra imorgon, behöver ju lära känna lite folk så jag inte sitter här helt ensam liksom :)

Anyway, ska göra något med mitt hår som inte vill lyda, skriver mer imorgon!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Emma Westin

Hej!

Du skulle inte kunna tänka dig att göra en header åt mig? :)

2011-06-18 @ 23:29:20
URL: http://eemmawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0