Att bestiga ett berg

eller ja, nästan känns det som det när man ska försöka ta sig upp på Kilanmanjaro!
Red han på utebanan idag, och gud va fin han var. Idag var nog första gången det kändes helt okej, att jag åtminstånde kom åt honom någolunda i alla fall! Vi körde även rätt mycket galopp, och gud va obalanserad han är i den gångarten, och kan ni tänka er lilla mig på den stoooooora hästen, sitta där uppe utan att störa för fem öre och försöka balansera upp och stödja honom också. Jises!!!

Hahaha mamman i ena gruppen av gäster frågade Paddy idag om hon inte kunde få ta med sig mig hem, cuz shes so gourdios! HAHAHHA!! De kanske säljer mig!! ;)

Anyway, back to work now, skriver mer seeeeeen!! Och en header ska ja fixa ocksåfixar åt alla andra först vettni ;)

PUSSA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0