Dublin Airport

Yesss jag är framme. OCH de har internet. Så jag kan ju roa mig en ministund i alla fall (just nu förbannar jag mig själv att jag förstört batteriet på datorn så den håller i typ 40 min bara)...

Är i alla fall kissnödigast i världen, för hade tänkt att kissa på planet men sen råkade ja somna. Och när jag vaknade vare fetingkö, och sen landade vi. Var en bra plan från början i alla fall....

Önskar att de hade världensstörstatoaletter här, så man kunde ta med sig sina två, feta väskor och handbagade in på toan, vill liksom inte lämna dem här...

Var i alla fall nära på att missa planet, var lite sen till incheckningen av väskor (eller jag var i tid, men det var fan aaaaaslång kö), 1 kg övervikt som ja fick kårngla o springa iväg o betala för, och sen fetingkö för att komma igenom kontrollen av mig och handbagage. Spiken i benet tjöt för första gången och så skulle de krångla för de ville inte riktigt erkänna att det var den som tjöt utan de ville hellre att jag skulle vara beväpnad skulle jag tro. Eter mycket om och men och att jag lyckades fjäska till mig att få behålla min helt nya hudlotion kvar i handbagaget så fick ja springa in på planet. De ropade till och med på mig i högtalarna när de sökte igenom mig efter vapen...

Anyway, om typ en timme går bussen och jag vet inte riiiktigt om jag kommer ihåg vart busstationen är. Får fråga någon så jag inte går fel. Det är i alla fall fint väder så jag kan nog gå om en liten stund, för att vara på den säkra sidan.

Har btw pratat i telefon med en irländare för andra gången i mitt liv (sist vare Vinny, inte så läskigt hahah) och Sam verkade vara asrolig, jag hörde till och med vad han sa :P Så jag skulle ringa honom på busstoppet innan Kilbeggan så skulle han åka då och hämta mig. Hihihihi spännande som faaan!! :D YÄÄÄÄY!!

Jaja, nu ska jag sluta tjata, bloggar igen såfort jag får internet, PUSSSSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0