En tripp till Skara och Skövde

Måste säga att jag hade en riktigt azum dag/kväll/natt nere i först Skara och sen Skövde. Fijas lägenhet som hon kollade på var verkligen supermysig!!

Sen drog vi en sväng på stan i Skövde och åkte hem till Oliver. Sedan drog vi och handlade käk och åkte hem till Bremer för grillmys! Efter ett tag kom CozyT & CozyD, med andra ord Tibbe och Dullen! Så blev massa snack, badning, glass o jordgubbsätning och filmmys! Cozy helt enkelt som de skulle sagt där nere haha!!

Kom hem till Fijus vid halv tre typ och då hade vi vår sista sova-över-mys-natt på länge, guld värd!!! Så nu är hon och jobbar och jag ska försöka packa ännu en gång, men nu ger jag upp det där med två resbäskor och kör en resväska och en hockey-trunk istället! Då får det i alla fall plats!!!

Men först ska jag nog kolla lite smallville, hörs sen!

PUSSS


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0