Färdigpackad!

Yesss efter många timmars packning är jag finaly done, 2 stycken resveckor á la 20 kg precis, nära på att spricka och ett handbagage som är väldigt nära 10 kg. Det är liksom 50 kg packning, och det känns som aaaaasmycket. Men det är det inte, det är nästan inget alls. Det absolut nödvändigaste om man ska ha med hästgrejjor liksom.

Anyway, nu är väskorna stängda och ska inte öppnas igen förens jag är på annaharveyfarm imorgon kväll.
Kan liksom inte riktigt fatta, att jag flyttar till pommes-land imorgon, lämnar sverige, hästarna, katterna, ja allt hemma. Mina älskade små kissemissar <3 Nej men nu ska jag inte deppa, för det kommer bli azum :D Det vet jag! Det blir vad man gör det till!!

Nu sitter Kakan alldeles ensam i Norge, men snart kommer de bli azum för henne, hon kommer hitta massa fina vänner och hade roligt! Och tror nog att jag kommer att vara i samma sitts som henne på söndag, men jag kommer också få massa fina vänner. Och så har jag redan massa fina vänner som jag kommer att umgåsas med. WEEEII!!

Nu ska jag nog duscha och fräscha till mig lite och bara softa i soffan lite! Får se, kanske bloggar imorn bitti om ja orkar/har tid.

PUSSS!!

Kommentarer
Postat av: mammie

Kommer o kännas konstigt du snorpan,men är glad för din skull love u

2011-06-17 @ 22:11:16
Postat av: Lena

Ha det så himla kul nu o njut så mycket du kan! Hörs väl av på facebook o så där, måste ju hålla mej uppdaterad om livet där borta :) Kram Lena

2011-06-18 @ 05:50:59
URL: http://lenafunke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0