God kväll

Fyfan va ja softade förut. Aslänge verkligen!! Och sen gjorde vi fläskpankaka, eller ja Sanna och Marie gjorde. Och så hade vi lite filmmys till det, dock kunde vi inte se mitten av filmen men jaja, Har sett början o slutet av Elitabeth (skivan laggade)

Sen ut och fodra hästarna med Sam och lära mig hur man får på den där jävla blowern! Första försöktet, Woop Woop. Han sa att ingen lärt sig det första dagen. Och två gånger gjorde jag också, däni!! :D
Tog mig en promenad runt gården, tog kanske 20 min, och det var bara där husen är. Sen äre hagar så lång så man inte ser liksom. Har ju inte ens sätt mer än kanske 20 hästar totaly. Tog lite photos också, men kan lägga upp dem imorn :D Är inte så sugen just nu.

Testade o prata med mamma på skype för första gången, dåligt internet så det bryts då och då men ändå rätt coolt. Så nu ska mamma få PAPPA att SKAFFA skype, omg omg. Han som inte ens har facebook (till och med farfar har facebook men inte han). Coolt!!

Så imorn får jag mina fyra hästar, spännande. Får se om vi ska rida treåringarna också, det är 3 st!! Gud ska bli såkul såkul!!

Nu ska jag sova, eller strax iaf. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0