Gr8 shopping & kalas!!

Yess blev azum shopping och jag har tagit kort på allt och grejjer, men orkar inte lägga upp, klockan är asmycket, jag behöver duscha o sova! Har försökt packa inför Irland hela kvällen men det GÅR INTE!! För mycket saker och för tunga saker. Har ju förfan 50 kg liksom :s Omg....

Köpte i alla fall (får se om jag kommer ihåg allt)

  • Träningsbyxor
  • Sportbh
  • Rosa kavaj
  • Ascool randig tröja med spets bak
  • 2 ridpiké
  • En rid-tjock-tröja
  • 2 par ridstrumpor
  • Tights
  • Kjol
  • 6 par trosor
  • Klänning som present till Malin
  • Bläckpatron
  • Massa småplock som tofsar, hårspännen mm.

Har säkert glömt massa nu också :) Rätt nöjd fast hade lätt kunnat shoppa för några tusenlappar till utan ansträngning...

Sen vare kalas för Malin som fyller år idag (ojdå fyllde år igår äre nu men) och hon blev riktigt glad för klänningen! Hon hade tom kollat på den innan :P

Och som sagt har jag packat och packat och det går inge vidare. För tung ridhjälp, ridstövlar, gummistövlar, allt!! Ucha!

Menmen nu MÅSTE jag duscha, imorgon blire Skara och kolla lägenhet tilll Fija o sen åka te Skövde o träffa the guys!!

PUSSSSSA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0