Hejdå Sverige

Om lite mindre än en timme tar jag mitt pick och pack och beger mig upp till Nyköping och Skavsa flygplats för att därefter bege mig till den gröna ön, Irland.
Jag ska flytta dit, 50 kg packning, bara en liten liten del av mitt liv. För att bygga upp något helt nytt.
HÄFTIGT!

Känns ganska häftigt att flytta till ett annat land när man bara är 18 år gammal. Utvecklas kommer jag i alla fall göra...

Börjar bli nervös nu, har inte känt av något alls innan. Men jag vet att det kommer att gå bra, så egentligen har jag inget att vara nervös för. Gäller att inte dricka så mycket typ på planet, för kan liksom inte kissa på Dublin Airport med min packning. Får passa på och dricka nu innan så får jag gå på en superläskiga toan på planet istället, uuuuch!

Sitter och lyssnar på underbara Veronica Maggio och kissemissarna goes crazy och busar som fan. Ibland så är Gosan lite crazy. När jag kommer till Irland lovar jag att lägga upp roligaste filmen på Gosan när hon är livrädd för resväskan, hahaha gud vad jag skrattade när jag filmade ;)

Jaja, ska väl klä på mig för snart kommer Petra för lite avskedssnack :) Får se om jag förhoppningsvis kan blogga på Dublin Airport!

PUSSSA


8 månader sedan <3


ledsen tjej som skulle åka hem från the green island!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Världens bästa kvastar på överst bilden iaf :p Haaareeee braaa! :D

2011-06-18 @ 11:10:21
URL: http://mariellefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0