Mandela & Kilanmanjaro

Började morgonen med lite äventyr när alla 20 cobbar har rymt från sin hage under natten och stod mellan några hagar, på gårdsplanen och på cross country banan. Väldigt nöjda killar (o två brudar).
Efter att vi lyckats få in dem i en hage igen blev det att fodra o ta ut privathästarna och sen köra upp och hämta ponnysarna. Därefter fixa några hästar för ridlektion.

Sen red jag älskade Mandela, uuuh <3 Dock hade de vattnat ridhuset och inte hunnit sladda så det var lite halt så vi körde mest travarbete. Men jises vilken fiiiin häst :D
Sen red jag på Killy på utebanan eftersom K var i ridhuset med sin treåring Ricky. Och jises, han var så mycket bättre ute, inte alls lika spooky och jobbig som i ridhuset. Minus för äckliga kräkregnet dock!! Gjorde bara lite travarbete med honom med eftersom jag inte hade så lång tid och rida. O jises va stoooooor han är, som världens största mega-baby! Men dock så söt!

Kan se om jag kanske kan ta några foton av mina grabbar på söndag när jag är ledig :D

Så nu efter lunch blir det premiärtur på min treåring Dunlickey, hmmm spännande säger jag! Enligt K så är han snäll men väldigt spooky och allt är farligt, so well seeee... :P

Jaja, ska se om jag kan försöka lösa bildproblemet :P

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0