Onsdag fm

Hahaha började överskriften med bildbomb förut, tänkte lägga upp massssa bilder, och ändrade sedan till några bilder när datorn var huuuur seg som helst, och det slutade med 1 bild, som tog 20 minuter att ladda upp :O WTF!!

Har i alla fall ridit Killy, måste säga att jag red som en kebab idag,fyfan va dåligt! Han är i alla fall världens sötaste, men schaisseee vilken galopp, typ två språng på långsidan eller ngt liksom. Mega-bäbis-hästen! För han är en riktig bäbis. Jättegullig och vill bara gosa och suga på saker :P Hihiih!!

Sen longerade jag Skorpan, skulle egentligen rida honom idag med Sam var inte här och han ville vara med första gången så. Och han är väl också världens sötaste bäbis, herregud ;D

Så sen ska jag rida en till, och hämta in the ponys och sen hjälpa till med lektionerna resten av kvällen till nio ikväll. Plus att jag har fetaste huvudvärken! Sån jävla åska i luften här hela tiden och då får jag riktigt jävla ont i huvudet, buhuuu!!!

Anyway börjar snart, men skriver mer ikväll
PUSSSSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0