onsdag, yeah

Idag har jag varit väldigt osams med alldeles för hårt packad halm som ja skulle strö med. Men efter över en timme och inga armar kvar (snarare aparmar) så hade jag äntligen brottat ner varenda halmstrå. Aron lovade mig i alla fal att det kommer nytt fräsht halm i augusti som är mer lätthanterligt, jag ser ljuuuuuset....

Red ett markarbetspass på Kilanmonjaro för Henry idag i alla fall, idag blev han mer svettig än mig i alla fall. Men fyfan vilken liten gris han är, my big cute baby! Bara kör runt med mig. Och så okoncentrerad o bara snubblar över alla bommar. Eller blir "livrädd" såfort Henry ändrade lite och lägger av världens jävla tvärniter eller slängomer mm. Känner mig rätt så liten där uppe i alla fall. Men i slutet var han fin i alla fall!!

Wilma var världens lydigaste idag i longeringen, diggar den bruden, riktigt härlig häst asså :)

Mandela var super som vanligt, fick reda på att Sam ska starta honom i ett event om 2,5 vecka så ska förbereda för tävling så att säga :D Hoppas hoppas att jag kan få följa med! Katha ska starta Rio också, hans första event, så vill verkligen se!

Anyway efter jobbet duschade jag, målade naglarna med ett av mina nya nagelack och gick och la mig och sov i 1,5 timme. Trodde ja tryckte på snoooze men när jag var alldeles för seg kom Sanna och väckte mig!!

Käkade kvällmacka och hade härligt snack som vanligt och sen skypade jag med mammi!

Imorgon blir det gurteen, sååå kul att få åka dit igen och träffa Vinny och Raurie :D Synd bara att alla andra är på lov, men alla lärare är i alla fall där :)

Näääe nu ska ja rocka lite musik o msna o sådär!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0