Söndag

Yess, igår var jag verkligen för trött för att ens kunna tagga till, så var med på pubben några timmar i alla fall. Träffade två guys från Gurteen, snacka om att jag blev förvånad över att se dem här i Tullamore liksom.
Anyway åkte hem igen till gården när de andra stack till nattklubben!

Började 9 imorse, var bara att fodra och blåsa stallplanen. Här sopar man inte utan har värsta blåssaken som man blåser bort allt med. Hmm lite wierd I know. Sen vid fyra ska jag jobba helt själv, välddigt svårt med fodringen eftersom det är så sjukt många hästar o mycket att komma ihåg. Men jag lär mig snart.

Imorgon blire jobba på riktigt, när det är ridskola o hela köret. Spännande. Ikväll eller imorn kommer jag att få mina hästar också, blir också spännande. Måste bara säga att vi har världens världens söstaste lilla miniponny hingst här, jag är helt kär <3 Ska bli riktigt kul och se alla ponnyer som går med på ridskolan imorn, för har inte hittat dem än utan har bara sett mina och katarinas big-moma hästar. Buhuuu ja som vill rida ponny :P

Nääe nu blire softa lite o äta lunch, PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0