svart snor!

fuck, råkade trycka ngn stans så ett fett inlägg försvann!!

Red i alla fall Mandela idag och fick en liten lektion av Sam, nu äre dax och lära sig rida unghäst på riktigt!! :D Och fyfan va duktig jag kommer att bli här, även om jag stannar 2 månader, 6 månader, 12 månader eller längre, så kommer jag utvecklas som bara den. För jag lär mig så mycket nytt varje dag!! Hihihi!!!

Dagen idag sög i alla fall getballe, fyfan va tråkigt, var typ 10000 lektioner lr ngt. Men som sagt, K har ju sagt att lördagar är det värsta ever!!!

Och imorgon är jag ledig, WOOP WOOP!! Så om jag får som jag vill så ska jag fota K när hon rider på Aussie på de supergula fälten, åka in till stan med Sanna och sen på kvällen kommer Vinny, så då ska vi hitta på något!! Och fyfan va godis jag kommer köpa imorn asså, fick ju första lönen idag så ;)

Ångrar faktiskt att jag inte tog med mig mer än 4 par ridbyxor för fyfan va smutsig man blir. Överallt. Är helt svart i ansiktet när jag slutar för dagen och när jag snyter mig är snoret svart, mums!! Men det är väl så i denna bransh i guess!!

Ikväll ska i alla fall jag, Sanna och Marie ha movie night hhihi :D MYS!!

PUSSS!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Men du om nån blir ju skitig som fan!!

2011-06-26 @ 01:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0