The end and a new beginning

Yess nu har jag äntligen slutat den där jävla skolan så förhoppningsvis kommer jag att få ett intressant liv igen = bloggande! WEEEHHOOOO!! Kan i alla fall sammanfatta den senaste tiden i mitt liv:

En vecka i Alanya som var helt azum, med massa solande, badande, festande o bara shopping o mys. Träffade ett gäng nya, härliga vänner och massa jobbiga turkar!! (Fanns några få undantag för de trevliga)

En dags uppvilning och sedan in til Karlstad för att panikshoppa det sista inför the last week. Sedan grillmys med klassen hemma hos Maria och så tog vi massa studentfoton!! Sen tillbaka för att parta på tjärn o göra massa bus på skolan!!

Sedan var det balen. Kändes väldigt konstigt med sån konstig (läs mycket fin) frisyr och massa smink. Men bilderna bevisar att jag inte hade behövt känna mig konstig i alla fall. Jag och Oskar var ett mycket fint par tycker jag :D Tillbaka till skolan för att parta på sista tjärn och sen inte sova, eller i alla fall försöka sova minilite sittandes för att inte förstöra frisyren.

Onsdag var det massa städande, panik åka till Karlstad o köpa rosor, flytta över till Spetters och sen fixa inför nästa bal. Åkte efter fina Tapper med Fijus och Gurkan. Där hade vi en azum kväll, till och med disko i balklänning, vilket förklarar bilderna på facebook när vi står o håller upp kjolarna över huvudet o luftar rumpaaan!
Hem och fixa det sista sista med projektet, försöka få ut balfrisyren, duscha o sova i nästan 3 timmar.

Jag var först upp och drog upp alla andra, det är fucking dax och ta studenten!!!! Fixa sig lite o äta chapmangefrulle. Sedan städa lite, ta kort med klassen och sen åka till kyrkan. Mycket tårar fälldes kan jag lova. Sen utspringet, häftigt, men ja hittade ingen. Tillslut hittade jag i alla fall ALLA som var där för min skull, minst 10000 pers. Nejdå, men jävligt mycket blommor o nallar, fick nästan nackspärr!!! Men fina var dem :D

Åka lite finbil med Suss, Jenna o Xuan :D Sen hoppa av så hoppade jag, Sonja, Xuan o Suss på N3A:s flak. ROLIGT!!! Sen hoppa av o äta med familjen o lite släkt o sådär på Pascha. Mysigt o gott. Sen hem till Alex på förkrök, dock blev det läppglas på klänningen så blev snabbtvätt mitt i allt.

Kvällen avslutades på Nöjes, galet med folk men fyfan va kul!!!

Studentbjudning hölls på söndan i Ölsboda. Fick en resväska, armband, halsband, skål, champangeglas, tandborste, tandkräm, adapter, neccecär, regnbyxor, springskor (såna där nya barfotaskor, azum), en mugg, maaassssssa pengar, både svenska o euro!! Kan säga att det var helt perfekta pressenter, inget onödigt o massa fint :D Riktigt nöjd!!!

Galet långt blogginlägg, men jag bloggar senare när jag och Petra varit i Örebro och shoppat :D Hihihi

PUSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0