thuesday

min dag skulle se ut såhär typ:

ta ut hestar o fodra o sådär
hämta cobbarna o fixa inför lektion
rida kilanmanjaro
rida mandela
longera ricky
lunch
fixa lektioner
longera wilma
rida o longera dunlickey
hämta ponnysarna
fixa lektioner
hämta in hästar
kvällsmat
dusch o film
sova tidigt!

men dagen blev såhär ist

ta ut hestar (och drifter var totaly dummast i huvet kan ja lova) o lägga in hö o sådär till ett av två stall
hämta cobbarna
fixa inför lektioner
longera ricky
rida feting-markarbetespass på Killy som var dummast i huvudet
lunch
fixa inför lektioner
hämta massa hästar i hagen som behöver skos
rida mandela minikort tid
longera dunlickey
fixa inför lektioner
ta in hästar
kvällsmat
dusch
nörda med musik o msn

och det är inte sååå tidigt nu, o är inte trött längre heller.
Aja kan inte alltid bli som man vill, och jag hann verkligen inte 5 hästar idag när jag jobbade ensam liksom! Imorgon bara måste jag rida Dunlickey!! Punkt!!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0