What a day

Omg säger jag bara, denna dag har gått i ett!

  • Släppte ut alla privathästar
  • Hämta alla cobbar uppe på kullarna
  • Rida ut på "hack" med Sam och 5 personer från USA. En av de var ridkunnig så jag fick rida iväg med henne ibland och galoppera, guuuud så mysigt. Dock var Aussie väldigt slow, men gud vilken snäll herre säger jag bara! Myyyys <3
  • Sen rida ut ännu en gång på en "hack" med Sam och en tysk familj med 3 barn. Jises va söta ungarna var när de struttade runt på de söta små ponnysarna :D
  • Lunch
  • Rida Killy, som var pain-in-the-ass today! Allt var farlig och han bara töntade runt.
  • Sen rida älskade Mandela, och han var lika underbar som igår <3 Hade dock bara typ en halvtimme o rida tyvärr :(
  • Ta in cobbarna och fixa inför ridlektion
  • Ta in alla privathästar och fodra och sen blåsa av hela gården!

Så nästan4 timmar på hästyggen, yess jag kommer ha träningsvärk yeah!

Är det okej att vilja sova vid åtta på kvällen liksom. Kommer inte vara uppe länge i alla fall, för orkar knabbt ha mina ögon öppna hahaha!! :P

Anyway, ska se om det kanske går och ladda upp bilder idag maybe :D

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0