110 %, jag lovar!

Yess nu ska jag börja blogga igen, fixa ny design o försöka skriva ngt vettigt här i bloggen. FÖRSÖKA sa jag ;)

Började dagen hos världens bästa frisör, Johanna. Slingade massor o klippte rätt mycket så nu är mitt hår amaaazing igen. Vääääädligt mjukt! Köpte en asbra produkt och fick en asbra hårimpackning av henne.

Sen ner till 2 banker o fixa med lite cash (vuxenpoäng javet), kolla minilite på skor o väskor, apoteket o köpa äckelskrubb inför operation o sen till kronhallen.

Sen stack jag, Andrea o Klara upp till stallet. Började rida på den supersöta draken Mojito, liiiite crazy. Men fyfan vilken snäll häst. Fyra år, inte mycket riden sista månaderna, öppna fält på båda sidor, blåsigt och han sköter sig perfekt. Är impad! Han är i alla fall världens sötaste!!!
Sen upp till andra stallet, jag red Angel, Klara på Jodis och Andrea på Caiprinhia.
Kan lova att det var snabbaste ever, kanske vi är en bra trio?

Sen hem lite snabbt o byta om och vandra ner till stan med mammi för att se Svinalängorna. Väääldigt bra film faktiskt (såg den eftersom vi har en uppgift i svenskan o ja ska se den filmen o läsa boken o redovisa, o den går inte o ladda ner än (wopps det där såg ni inte)). Ojojoj dubbelparantes också, blir nästan lite matte här i bloggen.

Jaja, som ni ser så har min dag gått i 110, som jag trivs bäst med. Är ju inte hemma så ofta så mst passa på och hinna med allt när jag väl är hemma.

Nu ska ja kolla lite tv o sen sova.

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0