Full fräs

Idag igen, jaoo!!

  • Tandläkarn
  • Besökte nog varenda affär i denna stad (=prommenad gånger tusen, det behöver jag)
  • Hem en snabbis o käka lunch
  • Upp till stallet o rida Caiprinhia tsm med Klara och Angel, mys!
  • Övningsköra med en pappa med kort tålamod. Jag är lätt sämst på det där med bil
  • Äta lite snabbt
  • Hem till Malin och Milla, myyyys!!

Nu blire o göra operations-skrubb, mums! eller inte.... klockan 12 imorgon då smällere, alla skruvar ska ut. GÖÖTTTT!!

Plus att jag ska äta som fan nu eftersom jag inte får äta ngt imorn :(:(
BUHUUUU ÄLSKADE MAAAAAT


Eller något.. nej nu ska ja dra mig.. eller nej, men duscha i alla fall, TJARÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0